لوله های مخابراتی

لوله های مخابراتی شرکت آذر لوله

نوعی دیگر از لوله های UPVC می باشند با این تفاوت که جهت استفاده برای انتقال لوله های مخابراتی کاربرد دارند. این نوع لوله بعلت کارایی که دارد شامل مباحث تست فشار و … نمی باشد.

اما بعلت اهمیتی که دارا می باشد بسیار با کیفیت تولید می شود.

مشاهده محصولقطر (mm)ضخامت (mm)موارد مصرف
لوله مخابراتی 5*110
1105عبور کابل های برقی و مخابراتی

شـرکـت آذرلـــوله در سال ۱۳۸۰ در شهـــرک صنعتی شهید رجایی تبریز تأسیس و به بهره برداری رسیده است و با رساندن تولید سالانه خویش از ۸۰۰۰ تن به ۱۰۰۰۰ تن در ســال و تولید لوله های آبرسانی و فاضلابی به یکی از تأمین کنندگان بازارهای مصرف کشور تبدیل گشته است.در ســال ۱۳۸۷ واحــد تولیــد اتصــالات در انــواع مختــلف نیز به زیر مجموعه های شرکت پیوست.

علاوه بر آن لوله های پوش فیت (Push Fit) در دو نوع R و U از تولیــدات دیگر آذر لــوله می باشند. با تدوین استانــدارد لوله های آب باران (ناودانی)، این لـــوله ها نیز به عنوان بخشی از تولیدات آذر لوله عرضــه گردیدند و در حال حاضر این شرکت توانـــایی تولید انواع لوله های آبرسانی ،فاضلاب زیرزمینی بدون فشار، فاضلاب ساختمان، انتقال آب باران، لوله های مخابراتی و اتصــالات U-P.V.C بر اسـاس استاندارد های 9119, 9118, 2-13361, 1-12142, 11105 , (1329, 1401 2-1452, 12200, 16873 EN DIN) و در دو نوع چسبی و پوش فیت را داراست.

آذر لوله در سال ۱۳۹۰ به عنوان یکی از صد برند برتر استان آذربایجان شرقی برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفت.

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان از ما، از طریق فرم روبرو با ما در ارتباط باشید

گواهینامه ها و استانداردها

آذرلوله در مسیر هر جریان